CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 25, 2013

nur"""""..

hari isnin , 12  ogos 2013..

hampir  beberapa kali  angah mencium perut kk ngah..." nur""""""...jaga mak baik- baik..jangan susahkan mak..jangan nakal-nakal.........."  sambil mengusap perut kak ngah..macam - macam lagi pesanan yang ditinggalkan angah kepada bakal baby tu..kak ngah..rasa pelik..tapi anggap benda biasa je..takde la plak terpikir apa- apa..

hari selasa ,13 ogos 2013....
http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=0814&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_08.htm

ya ALLAH...hanya ALLAH yang tahu bagaimana perasaan kami sekeluarga..lebih..lebih lagi..mak ..abah..dan kk ngah...pergi secara tiba - tiba..sangat lain rasanya..arwah telah membuat persediaan untuk menyambut kelahiran anak sulungnya..tak dapat nak gambarkan bagaimana rasa sedihnya..bila kakngah tunjuk semua barang dan baju baby yang telah arwah belikan..
arwah kata..takut tak sempat beli..sebab kerja..
banyak lagi petanda..petanda yang menunjukkan arwah akan pergi meninggalkan kami..tak dapat nak taip kat sini..biar lah ..kang btambah meleleh plak air mata ni..kalo taip kat sini..pape pun..kami sekeluarga akan sama2 jaga nur"""" dan bg sokongan kat kkngah..si kecil yang bakal lahir ni..merupakan bakal anak buah pertama saya..semoga nur""""" akan sentiasa menjadi anak yang solehah..tak sabar nk tunggu bulan 11 ni..semoga kk ngah dan bakal baby akan sihat sejahtera dan sentiasa dalam keadaan baik..

http://www.youtube.com/watch?v=T1_J5MQ5sbw

Friday, September 13, 2013


Saturday, August 17, 2013

sayang angah

" Angah..kami sangat sayang angah..kami masih belum puas lagi meluangkan masa bersama angah..masa sangat mencemburui kita..walaubagaimanapun..ALLAH lebih menyayangi angah.... Angah....byk perkara baik ttg angah yang kami baru ketahui melalui kakngah dan sahabat2 angah.....rasa serba salah dengan diri ini..kerana tidak meluangkan masa sebaik mungkin dengan angah..umur 27..angah telah pergi meninggalkan kami..terlalu singkat masa tersebut...susah nak terima apa yang telah terjadi..jasa angah terhadap keluarga tidak terkira..sentiasa mengambil berat ttg ahli keluarga..sentiasa cuba membantu ahli keluarga terutama emak dan abah...angah suka membantu kami secara senyap2...tidak pernah cuba menunjuk...sentiasa merendah diri..dan membuat sesuatu kerja tu ikhlas kerana ALLAH..saya ingat lagi..apabila kami ada buat salah..angah selalu tegur dan bagi nasihat kepada kami....kami minta maaf sebab tak mampu jd yang terbaik..tapi..kami akan cuba jd y terbaik..setelah angah dah pergi ..diri kami ni..rasa kehilangan sgt.."

Selasa ,13 bulan 8 tahun 2013.Pada pukul 8 pagi.." ina..abang dah takde..accident"dalam keadaan teresak..esak...kk ngah beritahu berita tersebut melalui hp emak.( kebetolan..ina yang angkat hp ).susah nak percaya apa yang kakngah katakan..ina terus bagi telefon tersebut kepada mak..mak terkejut apabila dgr kata - kata kkngah....ina tanye kembali kepada emak..betul ke apa yang ina dengar..mak ckp betol..ya ALLAH..rase terkejot dan terpaku dgr berita tu..teros keluar deras air mata..


Arwah tidak sempat beraya dengan kami..arwah baru sahaja merancang ingin balik raya pada hari khamis ini..tapi tidak sangka..ALLAH dahulu yang telah memanggil arwah untuk pulang kembali..Perkahwinan arwah..tidak sampai setahun lagi..itu la..raya pertama dan terakhir arwah bersama isterinya..isteri arwah bakal menjadi seorang ibu tidak lama lagi..tapi ..tidak sangka..bayi yang bakal keluar itu..ialah anak yatim..semoga kkngah bakal mendapat seorang anak yang baik ..ina yakin ..kkngah seorang yang kuat..
Emak dan abah pun seorang yang sangat tabah.Semoga ALLAH merahmati roh arwah muhammad hazwan bin kamarudin.Al - Fatihah.

Wednesday, June 19, 2013


Tuesday, June 4, 2013

tahniah dhia & zaty =)






kenduri zaty

kenduri Dhia


UKIRAN INAI NI ADALAH HASIL KERJA AIN (TGH) 
UKIRAN INAI LEBIH BERSIFAT KEMELAYUAN.. TIDAK TERLALU DIPENGARUHI DENGAN LAKARAN MASYARAKAT INDIA.. SUPAYA LEBIH SEDAP MATA MEMANDANG.. MEMBERI PELUANG YG BUKAN PENGANTIN UTK MERASA UKIRAN INAI.. UTK TEMPAHAN HARI BAHAGIA ANDA.. BOLEH HUBUNGI AIN 010-4171583

Monday, June 3, 2013

pussycat klon

Akhirnya..secara kebetulan..saya jumpa jugak..kucing yg lebih kurang kucing lama saya..pussycat..harap - harap..si comel ni..panjang umur mcm pussycat..10 thn pussycat dgn saya..apa yang specialnya si kecik ni..yg buatkan saya jatuh hati ialah..si kecik ni sgt baik..ada sekali tu..dua ekor adik dia jatuh ke dlm longkang..si kecik ni (boboi)...asyik ngiau tak henti..sebab..nak suroh orang ambil dua ekor adik dia yg jatuh kt  longkang tu..lepas tuan lama dia dah ambil dua ekor adik dia tu..boboi biarkn adik2 dia mkn dulu..lepas adik2 dia dah mkn...baru lah boboi pergi makan..padahal..boboi pon belomkn lg..ok la..saya out dulu..boboi dah kacau saya menaip ni..hehe..mcm krgn drjh 4 lak cerita ak ni..ok la..daaaaa~


pussycat kiri..boboi kanan. (dua2 warna kelabu)




Sunday, June 2, 2013

28/5/2013 yes!! dah konvo!!





Sunday, May 19, 2013

selamat pengantin baru amira & wan




Thursday, March 28, 2013

Cameron Highland





Sunday, March 17, 2013

slideshow



video

Byk pilihan..3D ada gak..tapi...slideshow y saya buat ni versi trial..saya rasa..mgkin..sebab tu...ada tulisan kat slideshow tu..ok..tu je ..tata!

http://www.wondershare.net

Friday, March 15, 2013

miaww


Monday, February 18, 2013

keluarga

video

Sunday, February 17, 2013


Sunday, February 10, 2013

selamat pengantin baru angah & kak tasha


Monday, January 28, 2013


Sunday, January 27, 2013

Artis jepun


ok..dah lama x merapu kt blog..kali ni nk merapu ttg artis jepun lak..hmm ..sebelum  ni..xd la minat sgt dgn artis2 jepun ni...tp..selepas tgk cerita hanakimi vrsi jepun..terus trpikat dgn cerita2 jepun..dah lama dah tgk citer tu..x lama lepas tu..tgk pulak cerita gantz..aaa~ sudah..terpikat pulak dgn lakonan pelakon jepun  ninomiya kazunari..kebetolan pulak..kwn sy cerita ttg group arashi..rupanya..ninomiya kazunari salah seorang ahli group tu..ok..tgk pulak program2 tv group tu..guling2 gelak..terus jd group fav saya..pape pon..cerita2 negara kita masih dihati..tetap terbaik =)

bwh ni antara plakon jepon y sah2 jd fav saya .. =P


 Mukai Osamu
ikuta toma
 naka riisa

       
ninomiya kazunari 
Horikita maki
yamapi
yuriko yoshitaka




 sumber :http://www.tokyohive.com/tag/nhk/  
            http://japan-news.gportal.hu/gindex.php?pg=33058019&pageno=5
            http://en.bestpicturesof.com/naka%20riisa
            http://aramatheydidnt.livejournal.com/3214046.html
            http://faithtolledo.blogspot.com/2011/01/gantz-live-action-movie.html
            http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=687647
            http://beloved-by-the-goddess.blogspot.com/2012/06/what-i-like-about-osamu-mukai.html