CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 11, 2010

Eeee...no..no....no!!



A : sampai bile nak mcm ni?


B : entah la..


A : dah tu?? ape lg..g la berbaik..


B : eyh..tak nak la ak..kalo dia nak berbaik..dia la dtg kt ak..huh


A: ko tak syg ke prshbtn korg y da lme nh??


B: ala..aku tak rasa ak yang salah..


> EGONYE!!!!


-kenape kita ego ye?? takot hilang macho ke??Masing- masing nak menang??

Oo nak nmpk prfect ek..seolah -olah tak pernah wat slh je..ek??


- Kalo masing- masing mengalah kan bagus..huhu


- hmm..atau mungkin seseorang tuh jd ego sebab dia malu sebenarnye??


# malu nak ngaku suka kt seseorang tuh??

# malu nak mintak maaf??

# tak tahu cane nak mulakan langkah??

# malu nak mengaku sebab takut kena gelakkan ke??

# takut orang kate 'ckp tak serupa bikin' ke??


huhu...no komen..entah la..saya pun teringin nak tahu..kenapa seseorang itu

ego..sebab kekadang..saya pun ego jugak..tapi ego saya salah satu sebab dia ade

kat atas tuh..=P


tapi..orang lain ..saya tak tahu..conpiuz - conpiuz..huhuhu..

ok la..ayat- ayat kat atas tuh tiada kena mengena antara y idop atau y telah

tiada..rekaan semata - mata..klo ade..kbtolan je..saya mintak maaf ye..bye!!





0 comments: