CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 19, 2011

saya malu..

saya malu..

iLuvislam.com | Discover the Beauty of Islam

yup..skang..saya da faham ape y dimaksudkan dengan sekufu..

Walaubagaimanapun .. sekarang saya sedar..seseorang yang seperti saya ni..yang hanya manusia biasa yang sgt pemalu dan tidak ade ape2 pencapaian yang nak dibanggekan..mrasekan diri ini sgt tidak layak untuk bersahabat dengan seseorang yang mempunyai pencapaian yang tinggi dan hebat..mungkin hanya mampu mendiamkan diri dan senyum shj apabila berjumpa dan bergaul dgn orang sebegini..waah..da la sab!! lupekan saje..utk mnaruh prasaan..lagi la..x layak..
utk mndpt glrn sbgai sahabat mereka pon blom tntu lagi..apetah lg sbagai org y rpt dgn mereka..hmm..ape la..nape la ..bru sedar skarang..xp la..sekurang - kurangnya..saya masih smpat utk sedar diri ..dan elakkan diri dr trbang tinggi utk berangan bersama dgn mereka @ sidia..xp la..mulai skarang..mungkin akn slalu ingtkn diri supaya tidak over dlm brsahabat dgn mereka..dan sedar sikit diri anda ni sape ye sab..!! haha..xp la..tgk dr jauh je la..k la..da~~

* saya eppy diri saya mempunyai kwn2 kls y memahami diri saya..dan shbt baik..yang tak prnah jemu mlyn karenah diri saya ini =)..syg korg!!

0 comments: