CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 7, 2011

Cinta hatiku

a:kau sekarang da berubah la..

b:maksud kau?

a:dah tak mcm dulu..dah cm alim2 gitu..

b:Oh..xd la..ak sama je mcm dulu..cuma..biasa la..dah makin tua ni..da makin matang sikit..tu psl agaknya..ko nmpk ak cm lain sikit kot..skang ni..

a: Oh gitu..weih...erm..td kn..ade org mntak ak tnyekan..Kau ni sebenarnya dgn siapa ek sekarang ni?cam da xd dgn sesiapa pon..xkn xd cinta hati kot sekarang ni?

b: xd dgn sesiapa pon..tp cinta hatiku tu..adalah..

a: eceh..rahsie2 lah..ak kenal x?

b:kenal...ko knl sgt..dulu..ak x sedar yang DIA lah yang x pernah jemu berada di sisi ak..tp skarang..ak akn hargai DIA..

a: hmm..ye ke..tp ak x pernah pon nmpk..ko keluar dgn mane2 laki sekarang ni..dulu..prnah la..yang mane satu ni?adam?johan?

b: xd la..dorg sume tu kwn ak je..mana ada ak rapat dgn dorang pon..sekarang ni..

a:ye tak ye ek..bg la klu..

b: nak klu ke..hmm..DIA..sentiasa menjaga ak..DIA sentiasa sayangkan ak..DIA sentiasa membantu ak dalam kesusahan..DIA tak pernah tak mendengar rintihan aku..DIA tetap bersama dengan aku walaupun ak jarang mengingati DIA..DIA masih maafkan aku walaupun ak da byk kli endahkan DIA.Aku rase terharu sgt..DIA masih menerima ak sekarang ni..dan nasib baik ak da sedar dimana cinta hati aku yang sebenarnya.

a:wuyyoo..

a: sape laki ni..hebat tol..bg lagi satu klu please!!x dpt tgkp la..sape dia..org luar ke?

b: laki?..tak..DIA plg dekat dgn kita..tipu lah kalau kau tak kenal..

b:ok..la..ak ada kerja nak buat ni..ak bg last klu.Nama DIA..lima huruf.carilah sendiri.ok.Assalamualaikum.








0 comments: