CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 10, 2012

Foto Fobia Bistrita

   ok..xnk taip banyak..cuma nak berkongsi cerita mengenai kelab foto yang saya telah join ni saje.....dah lama dah join..baru hari ni nak kongsi cerita dgn korg..kelab ni..kelab Romania..saya terjumpa kelab ni melalui slh seorang follower blog saya..follower saya tu..photographer jepun..hmm..gambar - gambar dia cantik..so..ingatkan nak try la cari fb dia..sebab..nak tgk gambar2 dia yang lain..tapi..x jumpa lak..yang saya jumpa..kelab foto Romania yang saya telah join ni..photographer ni..merupakan salah seorang ahli dalam kelab tu..Kelab ni..baru lagi rasanye..ahli - ahli dia..bkn shj dari jepun..byk gak photographer dr negara2 lain join...tp..dr Malaysia..xd sorg pon..so..tiba2 tgn ni..mnggatal prgi join kelab tu..ok..saya org prtama from Mlysia jd ahli kt situ..errk..sy join..saje2 je..sebab..ade yang private kt situ..kalau nk tgk kena jd ahli..tu y join tu =P ..gmbar saya biasa je..x cantik pon..

   Apa yang best dkt kelab foto ni..dorg akan try cari gambar kita yang terbaik..dan kalau korg mmg layak..mungkin gambar korg akan terpilih untuk dipamerkan dkt pameran tmpt dorg..selain tu..korg boleh perbaiki foto korg mlalui komen kwn2 dr negara lain ttg gambar korang.Selepas saya join group ni..saya ajak salah seorang photographer negara kita..saje je..ajak..sebab..gambar2 dia mmg cantik dan unik..dan tak lama lpas tu..slh satu gambar dia telah terpilih utk pameran kt oversea..kt tmpt dorg la..waa..rasa seronok bila tgk gambar dia trpilih dan terpapar dkt negara org..semenjak tu..makin ramai photographer Malaysia dah join kelab tu..x mustahil..kalau..tetiba..makin ramai foto2 photographer negara kita dipamerkan kt oversea.

* ok la...pape pun..yang penting..korg berani mencuba utk ltakkan foto korg kt mane2  foto club antrbngsa..mana tahu..mungkin..gambar korg trpilih. ops..tertaip byk lak..sorry ..heee =P..ok daaaa~~

http://bistrita.ning.com/

0 comments: